Що означають сигнали glo™ Hyper Pro: коли варто звернутись за консультацією?

Автор
glo™ консультант Знавець інсайтів у світі glo™
Що означають сигнали glo™ Hyper Pro: коли варто звернутись за консультацією?

Як дізнатись, що твій пристрій вийшов з ладу.

18+ Наша продукція призначена для повнолітніх споживачів нікотину, може зашкодити вашому здоров’ю та викликати залежність.

Пристрої glo™ - це електронні девайси, і як будь-яка техніка, під впливом зовнішніх факторів вони можуть іноді виходити з ладу. Водночас правильний догляд може подовжити термін їхньої експлуатації.

У цьому тексті ми сконцентруємось лише на найновішій моделі бренду - glo™ Hyper Pro. Розповімо, як користуватися glo™, що означають сигнали пристрою, неприємні запахи та як його заряджати.

Якщо ти власник інших пристроїв, то поради з їх експлуатації легко знайдеш у інструкції. Там описані більшість питань, які можуть у тебе виникнути. Інструкція йде у комплекті з оригінальним моноблоком або її можна передивитись онлайн за цими посиланнями:

Основні правила 

Hyper Pro оснащений зручним екраном EasyView™, тому розібратись з керуванням буде досить легко. Про те, як почати сеанс, ми розповімо трохи нижче, а зараз хочемо наголосити на кількох дуже важливих моментах.

  • Пристрій призначений виключно для нагрівання стіків, що сумісні з glo™. До усіх девайсів серії Hyper підходять лише стіки «Демі». Не намагайся вставити у пристрій сторонні предмети, сигарети або інші стіки, що не призначені для glo™. Це гарантовано призведе до негативного досвіду використання, і може пошкодити твій пристрій
  • Одним із ключових правил, яке тобі слід запамʼятати, перш ніж почати користуватись Hyper Pro –– більшість відповідей, які можуть тобі знадобитись ти зможеш знайти у інструкції користувача. А у разі додаткових запитань, ти завжди можеш звернутись на гарячу лінію для споживачів.
  • Намагатись  полагодити пристрій самостійно –– погана ідея. Ти можеш пошкодити пристрій і втратити гарантію. Що потрібно знати, аби цього не сталось — читай за посиланням

Як користуватись glo™ Hyper Pro 

Керування Hyper Pro відбувається за допомогою диска TasteSelect™ та лише однієї кнопки на корпусі пристрою.

Зокрема, щоб обрати режим, потрібно повернути диск TasteSelect™. Так можна переключатись між режимом «Стандарт» та «Буст».

Далі обережно встав стік у нагрівальну камеру. Обери режим та затисни кнопку на 2 секунди. Коли ти відчуєш вібрацію – розпочався процес попереднього нагрівання. Світловий дисплей EasyView™ покаже зворотній відлік перед початком. Про те, що девайс готовий до використання, тобі скаже друга вібрація.

Коли, під час використання, пристрій завібрує втретє – сеанс закінчено.

Ти можеш зупинити сесію у будь-який момент, для цього потрібно натиснути та утримати кнопку керування протягом 2 секунд. Також ти можеш обережно вийняти стік і повернути диск TasteSelect™ у початкове положення. 

Як чистити пристрій 

Проводити чистку glo™ можна через 5 хвилин після використання. Для цього потрібно відкрити отвір для чищення у нижній частині пристрою, та ретельно прочистити нагрівальну камеру за допомогою спеціальної щіточки.

 Таку процедуру варто робити після кожних 20 сеансів.

Це основні положення щодо використання з інструкції glo™. Про помилки, які можуть спіткати пристрій та гарантію на гло і за яких умов вона дає право на безкоштовну заміну, розповімо далі.

Сигнали дисплею EasyView™ 

Техніка може виходити з ладу, але це не завжди означає, що вона зламалась: можливо девайс просто розряджений, перегрівся, або стався перепад напруги акумулятора.

Найновіша модель glo™ — Hyper Pro — оснащена дисплеєм EasyView™, який дозволяє краще зрозуміти, що відбувається з твоїм пристроєм.

Сигнали підчас експлуатації:

щоб переглянути

Зворотний відлік перед початком сеансу. Коли  захочеш розпочати сеанс, маєш натиснути кнопку керування та тримати її протягом 2 секунд. Пристрій розпочне прогрів нагрівальної камери. Екран покаже тобі прогрес.

Що означають сигнали glo™ Hyper Pro: коли варто звернутись за консультацією?

Прогрес сесії.Також екран буде показувати скільки часу залишилось до кінця сеансу, під час його використання.

Що означають сигнали glo™ Hyper Pro: коли варто звернутись за консультацією?

Рівень заряду батареї.Коротке натискання кнопки керування покаже рівень заряду та кількість сесій, що залишились (у випадку, якщо рівень заряду низький). Також у режимі реального часу екран показуватиме тобі рівень заряду під час зарядки.

Що означають сигнали glo™ Hyper Pro: коли варто звернутись за консультацією?

Швидкість заряду батареї.В залежності від використаної зарядки, пристрій може заряджатися у двох режимах: стандартний та швидкий

Що означають сигнали glo™ Hyper Pro: коли варто звернутись за консультацією?

Помилки:

Помилка очікування.Зачекай кілька хвилин перед тим, як пристрій буде готовий до використання.

Що означають сигнали glo™ Hyper Pro: коли варто звернутись за консультацією?

Повільний процес заряджання.Ємкість зарядки недостатня для оптимального заряду пристрою.

Що означають сигнали glo™ Hyper Pro: коли варто звернутись за консультацією?

Пристрій перегрівся.Дай пристрою охолонути після попередніх сеансів або перемісти його у прохолодніше місце. Не використовуй гло, якщо температура навколо вище 40°C.

Що означають сигнали glo™ Hyper Pro: коли варто звернутись за консультацією?

Пристрій переохолоджений. Будь ласка, перемісти девайс у тепліше місце, якщо він піддавався впливу низьких температур. Не використовуй його, якщо температура навколо нижче 0°C.

Що означають сигнали glo™ Hyper Pro: коли варто звернутись за консультацією?

Пристрій потребує перезавантаження. Як перезавантажити glo™? При збої системи, будь ласка, натисни та утримуй кнопку керування близько 22 секунд, доки екран не зміниться. Зворотній відлік буде скинуто, якщо відпустити кнопку керування до закінчення цього часу.

Що означають сигнали glo™ Hyper Pro: коли варто звернутись за консультацією?

Помилка не підлягає вирішенню. Можливо потрібна заміна пристрою, якщо випадок підпадає під умови гарантії. Будь-ласка, зателефонуй до безкоштовної служби підтримки за номером телефону 0-800-50-90-80 або 8008, щоб отримати інформацію щодо наступних кроків.

Що означають сигнали glo™ Hyper Pro: коли варто звернутись за консультацією?

Термін служби батареї наближається до кінця. Можливо потрібна заміна пристрою, у зв'язку зі зниженням технічних характеристик / можливостей батареї.

Що означають сигнали glo™ Hyper Pro: коли варто звернутись за консультацією?

Неправильний зарядний пристрій. Спробуй кабель, що йде в комплекті. Або ж інший блок живлення.

Що означають сигнали glo™ Hyper Pro: коли варто звернутись за консультацією?

Популярні проблеми

Ще кілька моментів на які варто звернути увагу.

Незвичний чи неприємний запах від гло може бути через перегрів стіка або  його неправильне зберігання. Перевір камеру нагрівання, там міг зібратись нагар або частинки тютюну. Це трапляється, якщо рідко чистити девайс.

glo™ не заражається — радимо звернутись до служби підтримки користувачів. Адже ця проблема може мати різні причини.

Умови обміну

Безкоштовно обміняти зламаний девайс можна протягом 12 місяців з моменту покупки, якщо несправність підпадає під умови гарантії. Для цього потрібно зберегти чек, або зареєструвати оригінальний glo™ в особистому кабінеті на сайті My o’go.

Пристрої не підлягають обміну, якщо мають зовнішні дефекти або відбувалась неправильна або необережна експлуатація. У будь-якому випадку, радимо звертатися за консультацією на гарячу лінію підтримки споживачів або у фірмові простори бренду. Спеціалісти перевірять моноблок і зроблять обмін glo™, якщо були дотримані умови гарантії.

Реєстрація в інтернет-магазин o’go зробить тебе учасником o’go Club. Це дозволить бути в курсі всіх новинок та накопичувати XP*  за певну активність на сайті ого. Їх можна буде обміняти на приємні та корисні речі в інтернет-магазині o’go.

*XP — це особисті поінти досвіду, які нараховуються учаснику за певні дії у світі o'go.
Оцінити новину:
Щоб оцінити статтю, необхідно авторизуватися
Сподобалася новина? Поділися з другом