Ремонт glo™: чому не можна розбирати девайс

Автор
glo™ консультант Знавець інсайтів у світі glo™
Ремонт glo™:  чому не можна розбирати девайс

Як правильно доглядати за пристроями glo™ і чи можна лагодити їх самостійно?

glo™ призначений для повнолітніх споживачів нікотиновмісної продукції.

Пристрої нагрівання від БАТ glo™ — це складна сучасна технологія. Тому, як і будь-який механізм, твій пристрій може вийти з ладу, або працювати некоректно, особливо, якщо за ним не доглядати.

Коли у тебе виникають будь-які питання, щодо роботи девайса, варто звертатися до інструкції з експлуатації. Якщо це не допомогло, не треба намагатися робити ремонт glo™ самостійно і, тим більше, розбирати девайс. Краще одразу звернутися у службу підтримки користувачів, аби там провели діагностику та зробили гарантійну заміну, якщо це гарантійний випадок.

Як це зробити — розповідаємо далі.

Пристрої glo™: обслуговування і ремонт

Існує кілька найпоширеніших ознак, коли можна зрозуміти, що пристрій зламався:

  • гло не заряджається / не вмикається;
  • девайс не нагріває стік;
  • режим Boost не спрацьовує;
  • індикатор glo™ мигає безперервно;
  • моноблок нагрівається і не реагує на твої дії.

Як діяти у кожній із цих ситуацій — підкаже інструкція. Саме там описані можливі випадки несправностей і методи їх вирішення.

Головне, у жодному разі не варто починати ремонт glo™ своїми руками. Тоді твоя гарантія на гло (glo™) припиняється і ти не зможеш розраховувати на безкоштовний сервіс.

Гарантія активується з моменту покупки та діє один рік, але якщо ти хочеш, користуватися нею навіть у випадку, якщо втратиш чек, то рекомендуємо одразу зареєструвати девайс. Гарантійне обслуговування дозволяє проводити безкоштовну діагностику, та у разі потреби забезпечує заміну glo™ на аналогічну модель, протягом дії гарантійного терміну.

Тому у випадку будь-якої несправності, краще відразу звернутися у фірмові простори бренду, які працюють, як сервісний центр. Знайти фірмові магазини glo™ у Києві, Львові, чи інших містах України можна завдяки зручній мапі.

Переглянути усі умови гарантії онлайн можна на сайті my ogo.

Не забувай, що регулярне обслуговування і чистка glo™ допоможуть уникнути більшості негараздів із девайсом. Рекомендовано проводити чистку після кожного 20-го сеансу, або ж після кожної використаної пачки стіків. Чистка системи glo™ відбувається за допомогою спеціальної щіточки, яка йде у стартовому комплекті, або ж паличками для чищення glo™, які можна придбати окремо або обміняти на накопичені ХР.

Куди звертатися?

З будь-якого питання, пов’язаного із брендом glo™, можеш звернутися за номером 6006*, аби надати опис ситуації і отримати допомогу. Також можна завітати до фірмових просторів бренду у форматі studio або pop-up, чи звернутися до нашого чат бота @myglo_ua_bot у Telegram.

Якщо ж захочеш купити стіки glo™, або пригледіти собі новий девайс — то найзручніше це зробити в офіційному інтернет-магазині myogo.com.ua.

Цей мультибрендовий магазин для повнолітніх споживачів нікотиновмісної продукції. Де можна придбати продукцію glo™ та VELO, аксесуари догляду за девайсом та багато іншого. Саме тут першими з'являються всі новинки та публікуються спеціальні пропозиції. Також на сайті можна перевірити актуальну вартість стіків, переглянути повний асортимент товару, стати учасником креативного-комʼюніті «Майстерня». Але найголовніше — це доступ до закритої спільноти o'go Club, де можеш спілкуватись з однодумцями, запрошувати друзів, залишати відгуки і накопичувати за це XP.

Їх можна обміняти на сертифікати в магазини партнерів, аксесуари до девайсів та багато іншого.

Купувати на myogo дуже легко — для цього достатньо зайти в каталог, обрати потрібні види товарів, наприклад, щіточка для glo™ чи стіки — і замовити все в пару кліків.

* Дзвінки по Україні безкоштовні. Тільки для повнолітніх.
Оцінити новину:
Щоб оцінити статтю, необхідно авторизуватися
Сподобалася новина? Поділися з другом