Гарантійна заміна

Якщо твій пристрій glo™ зламався, чи перестав коректно працювати, ти можеш залишити заявку за номером 6006

warranty image

Гарантійну заміну
можна здійснити 3 способами:

Фірмовий простір
Нова пошта
iPost

Протягом 12 місяців, якщо зламався пристрій, ти можеш звернутися в фірмовий простір

Для пристроїв glo™ гарантія діє один рік з моменту покупки, або ж з моменту отримання, якщо пристрій було замовлено онлайн і доставлено поштою.

При зверненні тобі потрібно мати коробку і чек, а якщо ти їх втратив, то строк може обраховуватись від моменту реєстрації пристрою в o’go club

Наші спеціалісти проводять діагностику твого пристрою, та у випадку, якщо пристрій дійсно не працює - зроблять заміну. Остаточне рішення приймає співробітник фірмового магазину

Нагадуємо, що за користування сервісами у фірмовому просторі нараховуються 5 ХР

warranty-slide-2

Тобі потрібно залишити заявку за номером 6006

* (служба підтримки працює щодня з 09:00 до 21:00)

** Дзвінки безкоштовні

Після дзвінку тобі відправлять заяву на гарантійну заміну, будь яким зручним для тебе способом, або завантаж за посиланням

Після заповнення заяви, надішли нам її разом з пристроєм за адресою - ТОВ «ХІТ-Трейд», 08330, Київська область, Бориспільський район, село Дударків,
вул. Незалежності, 2/1, ЄРДПОУ 42275040.
Номер телефону +38 (095) 805-42-70, Представник

* Доставка безкоштовна

Твій пристрій перевіряють. Якщо він придатний до гарантійного повернення - замінюють.

Якщо ні - повертають пристрій тобі, і ти можеш замовити новий у каталозі

По факту отримання пристрою, його буде замінено та надіслано тобі за вказаною адресою

* Твій пристрій після отримання буде вже зареєстровано

warranty-slide-3

Тобі потрібно залишити заявку за номером 6006

* (служба підтримки працює щодня з 09:00 до 21:00)

** Дзвінки безкоштовні

Ми надішлемо тобі заяву в електронному вигляді на твою електронну пошту. Заповни її.

Кур’єр приїжджає і забирає пристрій

У фірмовому просторі твій пристрій перевіряють, чи він придатний до гарантійного повернення.

Якщо ні - кур’єр повертає пристрій тобі, і ти можеш замовити новий у каталозі

Якщо все добре і підлягає поверненню - замінюють впродовж 3 годин

* Твій пристрій після отримання буде вже зареєстровано

Умови, на які не поширюється гарантійний обмін

У разі потертостей, подряпин, вм’ятин та пошкодження пластику

Після використання не за призначенням або неправильної експлуатації

Обмін не діє у випадку несправностей, викликаних перепадом напруги, контактом з водою, іншою рідиною чи вогнем

Після підключення або заряджання пристрою glo™ до стороннього, несумісного приладу

Спеціалісти бренду будуть раді тобі допомогти

Якщо твій пристрій glo™ зламався, чи перестав коректно працювати, ти можеш залишити заявку за номером 6006

Привила та умови

Більше деталей читай в Умовах гарантії glo™