Що робити, якщо твій glo™ зламався?
18+ Наша продукція призначена для повнолітніх споживачів нікотину, може зашкодити вашому здоров'ю та викликати залежність.
Помітив, що твій девайс працює незвично? Пристрій не заряджається, не нагріває тютюновий стік, чи всі індикатори миготять одночасно? Схоже, час провести діагностику в фірмовому просторі glo™.
Однією з головних переваг бренду glo™ — є якісний та оперативний сервіс для всіх споживачів. Купуючи новий пристрій, ти отримуєш не тільки девайс, кабель для заряджання та щіточку для чищення, але й офіційну гарантію на glo™. Саме вона дає право на консультацію та оперативну заміну пристрою, якщо випадок підпадає під умови гарантії.
Далі розповідаємо детальніше, як це працює.
Гарантія на пристрій
Кожен користувач glo™ має право на безкоштовну діагностику чи заміну пристрою у разі виникнення несправностей, що підпадають під умови гарантії. Гарантія на гло діє рік з дня купівлі пристрою, чи з того дня, коли прийшла доставка — і девайс опинився в тебе.
Для того, щоб активувати гарантію, знадобиться чек (документ, що підтверджує придбання). Тільки з ним можна звернутися до сервісного центру (студії glo) і отримати допомогу, згідно з умовами гарантії.
Самостійний ремонт та чистка glo™
Як і кожен механізм, пристрої glo™ потребують регулярного догляду. Для цього у комплекті з девайсом йде спеціальна щіточка. Користуватися нею варто після кожної 20-ї сесії, чи після однієї використаної пачки стіків. Якщо ж потрібна професійна чистка glo™ — тоді варто звернутися до фірмових просторів бренду у твоєму місті. Знайти найближчий допоможе сайт My o’go.
Проте важливо зазначити: самостійний ремонт девайса — погана ідея. За жодних обставин не рекомендується розбирати та намагатися поремонтувати пристрій самостійно, адже це скасує дію твоєї гарантії, навіть якщо її термін все ще не сплив. До того ж - це може бути небезпечно.
У разі несправностей пристрою glo™, варто звертатися до фірмових магазинів. Консультанти проведуть діагностику, або за необхідності здійснять заміну пристрою.
Гарантійна заміна пристрою
Якщо пристрій вийшов з ладу, твій девайс замінять на аналогічну модель. Зверни увагу, якщо в наявності не буде кольору, в якому ти придбав девайс, консультант запропонує інший колір. А якщо навіть такого пристрою не буде в наявності, фірмові магазини запропонують обрати інший девайс, доступний в асортименті. Тоді на новий моноблок знову діятиме гарантія 12 місяців з дня його отримання.
Зверни увагу, що гарантійна заміна glo™ не розповсюджується на комплектуючі. Тобто, якщо зламались USB-кабель чи щіточка для чищення, замінити їх за гарантійною угодою не вдасться.
Додаткові послуги для споживачів glo™
Отримуючи новий пристрій і реєструючи його онлайн, кожен споживач може стати учасником клубу Ого (o’go Club) — унікальної програми лояльності, що об'єднує бренди glo™ та VELO. За ряд дій на сайті oʼgo користувачі отримують XP, які можна обміняти на аксесуари для пристрою, мерч або сертифікати партнерів (серед яких ROZETKA, MEGOGO та інші).
На сайті ти знайдеш статті, в яких є детальний опис того, як зібрати та використовувати XP. Крім того, oʼgo Сlub — це ще й закрита спільнота однодумців. Користуючись певними сервісами, маєш нагоду отримати додаткові ХР на рахунок. Наприклад, запроси друга через свій інвайт код і як тільки він придбає девайс, ти отримаєш від 200 ХР.