Правила оформлення тест-драйву пристроїв glo™

Можливість оформлення послуги прокату (тест-драйв) надається лише повнолітнім споживачам, що пройшли верифікацію особи та віку.

Якщо споживач не пройшов перевірку віку одним з запропонованих способів, передбачених на сайті, то скористатись платною послугою тест драйв буде не можливо. Це є обов’язковою вимогою. Спосіб верифікації віку доступний споживачу   на вибір – Face ID  або ДіяПідпис.

Для оформлення послуги тест-драйву пристроїв gloтм споживачу необхідно оформити послугу на сайті, заповнивши заявку до публічного договору і обрати один із способів доставки: Ipost чи Нова Пошта(доступний в залежності від міста перебування).

У випадку якщо споживачем обрано спосіб доставки Ipost:

  1. Споживач погоджується з умовами Публічного договору про надання послуг з прокату пристроїв для нагрівання glo™ в електронному вигляді, який надходить на адресу електронної пошти після оформлення послуги на сайті разом з посиланням на оплату послуги через Liqpay. Споживач також має перевірити правильність зазначення інформації у заявці до публічного договору, яка також надходить на адресу електронної пошти після оформлення послуги на сайті.
  2. У вказану дату та час у заявці на сайті, кур’єр доставляє обраний пристрій для прокату (тест драйву) споживачеві, якому при отримані потрібно матидокумент, який підтверджує особу та вік. Споживач має бути повнолітньою особою.
  3. Споживач отримує пристрій від кур’єра.
  4. За три дні до завершення послуги тест драйв служба підтримки зв’язується з споживачем та нагадуває про повернення пристрою Компанії, узгоджується день та час візита кур’єра для повернення пристрою.
  5. В узгоджений час до споживача приїздить кур’єр та забирає пристрій
  6. Для споживача послуги доставки (надання та повернення) пристрою безкоштовні.

У випадку якщо споживачем обрано спосіб доставки Нова Пошта:

1. Споживач погоджується з умовами Публічного договору про надання послуг з прокату пристроїв для нагрівання glo™ в електронному вигляді, який надходить на адресу електронної пошти після оформлення послуги на сайті разом з посиланням на оплату послуги через Liqpay. Споживач також має перевірити правильність зазначення інформації у заявці до публічного договору, яка також надходить на адресу електронної пошти після оформлення послуги на сайті.

2. Споживач отримує обраний пристрій для прокату (тест драйву) Новою Поштою.

Доставка відбувається кур’єрською службою «Нова пошта» по всій території України**.

Ви можете замовити доставку до відділення або на Вашу адресу.

Під час доставки Ви повинні пред’явити документ, що підтверджує Вашу особу та вік.

** крім тимчасово окупованих територій.

3. За три дні до завершення послуги тест драйв служба підтримки зв’язується з споживачем та нагадуває про повернення пристрою Компанії.

4. Для споживача послуги доставки (надання та повернення) пристрою безкоштовні.

Повернення пристрою споживачем пристрою має бути таким же способом доставки, яким він і отримував.

Точки продажу