УМОВИ ОФОРМЛЕННЯ ЩОМІСЯЧНОЇ ПОСЛУГИ «ПІДПИСКА+»
Ці умови послуги «Підписка+» є невід’ємною частиною Угоди з Користувачем.
Якщо Ви зареєстровані на Сайті, пройшли процедуру перевірки віку, передбачену розділом Замовлення Продукції цієї Угоди та відповідаєте умовам, що викладені в розділі Доступ до Сайту Угоди, Ви можете оформити послугу «Підписка+». Оформлюючи послугу «Підписка +», Ви підтверджуєте, що ознайомлені та погоджуєтесь із цими Правилами та умовами послуги «Підписка+», у чинній на момент оплати послуги «Підписка +» редакції.
Що таке послуга «Підписка+»?
Послуга «Підписка+» – це сервіс, що надається Продавцем Користувачу та передбачає щомісячне оформлення замовлення Продавцем на попередньо обраний Користувачем асортимент та кількість тютюновмісних нікотиновмісних виробів для електричного нагрівання (далі – ТВЕН) та/або нікотиновмісних подушечок (далі – VELO), викладених у цьому розділі Угоди, а також включає в себе тарифні плани: «Смарт», «Віп» та «Базовий», до яких входять наступні послуги:
Тариф |
Смарт |
Віп |
Базовий |
Вартість послуги з ПДВ, грн |
Ціни на послуги визначаються Продавцем та вказуються на Веб-сайті.
|
||
Період надання послуги, місяці |
4 |
6 |
3 |
Замовлення асортименту послуги Користувачем на вибір: |
|||
Опція 1. Кількість блоків ТВЕН в одному замовленні, шт |
3-5 |
3-6 |
2-5 |
Опція 2. Кількість банок VELO в одному замовленні, шт |
5-8 |
5-10 |
4-7 |
Безкоштовна заміна захисної плівки на девайсі |
Дві заміни на рік |
Три заміни на рік |
- |
У рамках надання цієї послуги можуть застосовувати додаткові опції, передбачені Програмою «o’go Club».
Оформлення та зміни послуги «Підписки+»
Авторизований та верифікований на Сайті Користувач оформлює один із тарифних планів, що входять до даної послуги «Підписка +» на Сайті у розділі послуги «Підписка+».
Строк дії послуги «Підписка+» обирається Користувачем і може становити залежно від тарифу від трьох до шести місяців та має фіксовані періоди відповідно до обраного тарифного плану. Кількість блоків ТВЕН/банок VELO в одному замовленні обирається Користувачем і може становити від двох до шести блоків або від чотирьох до десяти банок VELO. Асортимент ТВЕН/ банок VELO обирається Користувачем із доступних у відповідному розділі Сайту «Підписка+». При цьому, вартість ТВЕН/ VELO фіксується для Користувача на обраний Користувачем період дії послуги «Підписка+» на момент укладання договору купівлі-продажу (отримання підтвердження умов послуги «Підписка+» на електронну пошту Користувача). Після здійснення замовлення ТВЕН/ VELO по послузі «Підписці+», Користувачу активується можливість користуватися іншими послугами, що входять до послуги «Підписка +».
Ваше оформлення послуги «Підписка +» вважається прийняттям (акцептою) оферти Продавця про укладання договору купівлі-продажу на умовах, викладених у розділі «Умови оформлення послуги «Підписка+» та у цій Угоді.
Договір купівлі-продажу вважається укладеним між Вами та Продавцем на умовах, викладених у цій Угоді з моменту підтвердження (акцепту) Вами оферти Продавця, про що Продавець інформує Вас за допомогою повідомлення про підтвердження умов послуги «Підписка +» на електронну пошту.
Користувач може змінити асортимент і кількість обраних ТВЕН/ VELO до підтвердження чергового замовлення за послугою «Підписка +». При цьому, вартість ТВЕН/ VELO фіксується для Користувача на обраний Користувачем період послуги «Підписка +» на момент укладання договору купівлі-продажу (отримання підтвердження умов послуги «Підписка+» на електронну пошту Користувача).
Підтвердження замовлень за послугою «Підписка+» та оплата
При оформленні послуги «Підписка+», Користувач обирає строк, протягом якого Продавець буде надсилати нагадування про здійснене замовлення. Замовлення повинне бути підтверджене з боку Користувача за допомогою смс або електронної пошти шляхом натискання активного посилання. Замовлення не буде відправлено без підтвердження з боку Користувача.
Оплата можлива наступними способами:
- оплата online за допомогою платіжної системи LiqPay (доступна для Користувачів, які пройшли перевірку віку);
- оплата готівкою або карткою при отриманні замовлення.
Оплата послуги та зміни тарифних планів послуги «Підписка+»
Оплата відповідного тарифного плану послуги «Підписка+» і першого замовлення ТВЕН/ VELO здійснюється наступними способами:
- оплата онлайн за допомогою платіжної системи LiqPay (доступна для Користувачів, які пройшли перевірку віку).
Після отримання замовлення та оплати замовлення на пошті, Користувачу прийде повідомлення на його контактний номер із пропозицією здійснити оплату за тариф «Смарт», або «Віп» за посиланням.
Якщо Користувач вже оформив тариф «Смарт» або «Віп» і бажає перейти на інший тариф протягом терміну дії поточного тарифу, ця можливість недоступна. Змінювати тарифні плани під час дії поточного оформленого тарифного плану неможливо.
Користувач може змінити асортимент і кількість обраних ТВЕН/ VELO до підтвердження чергового замовлення за послугою «Підписка+». При цьому, вартість ТВЕН/ VELO фіксується для Користувача на обраний Користувачем період послуги «Підписка+» на момент укладання договору купівлі-продажу (отримання підтвердження умов послуги «Підписка+» на електронну пошту Користувача).
Також, якщо Користувач вже оплатив тариф за послугою «Підписка+» і бажає скасувати оплату, це здійснити неможливо.
У випадку, якщо Користувач оформив тарифний план «Смарт», або «Віп», оформив та оплатив перше замовлення за послугою «Підписка+», але не оформив/ не оплатив друге замовлення – дія тарифного плану не припиняється, при цьому умови Програми «o’go Club» застосовується у загальному порядку. Оплата за тариф Користувачу не повертається.
Доставка
Доставка замовлення здійснюється раз на місяць.
Доставка замовлення в рамках послуги «Підписка+» відбувається кур’єрською службою «Нова пошта»***. Ви можете замовити доставку до відділення. Строк доставки встановлюється кур’єрською службою.
***уточнюйте перелік працюючих відділень на вебсайті кур’єрської служби «Нова пошта».
Скасування послуги «Підписка+» Користувачем
Користувач має право в будь-який момент відмовитися (розірвати договір купівлі-продажу) від послуги «Підписка+» через службу підтримки за номером телефону – 6006 (дзвінки безкоштовні). Кошти при скасуванні послуги «Підписка+» за неї не повертаються.
Зміна правил послуги «Підписка+» та скасування послуги «Підписка+»
Умови послуги «Підписка+» можуть бути змінені Компанією в будь-який момент. Пропозиція послуги «Підписка+» може бути скасована Компанією у будь-який момент, без відшкодування Споживачу будь-яких збитків, пов’язаних із цим.
Інше
Інші, не врегульовані цим розділом, випадки, регулюються відповідними положеннями Угоди.